Når jeg skal flyve

Når jeg skal flyve, eller måske nærmere når jeg skal rejse, sker der noget i mit hoved. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg kan ikke sove. Det er som om jeg tænker helt vildt meget, mit hovede kører på højtryk, men jeg kan slet ikke finde de der tanker. Det er som om, at de er et sted, som jeg slet ikke har adgang til. Det er lidt svært at forklare, og måske lidt svært at forstå.
Da jeg skulle til Ghana sov jeg kun meget lidt i nætterne op til afgang. Nu ligger jeg igen vågen, natten før jeg skal rejse. Sidst havde jeg en Tone at nulle rundt med, for hun sov heller ikke rigtig. Nu er jeg alene, hvilket gør det hele lidt kedeligt og mærkeligt. Jeg savner en, der er vågen med mig!

I morgen har jeg endnu en gang fuldt program, men jeg skal igen kun lave gode ting. Jeg skal blandt andet spise middag med Hanne, sige hej og farvel til hendes kolleger og så skal jeg nulle lidt rundt herhjemme. Og ja jeg skal have pakket.. Jeg er spændt på om jeg kan finde alle mine ting, og ikke mindst spændt på om de kan være i min taske. Jeg har hentet tøj ved skrædderen i dag – I skal glæde jer til at se mere til det!!
Fredag kl. 11.20 rammer jeg dansk grund, hvis alt går efter planen! Jeg vil kunne kontaktes på mit danske nummer, de tre dage jeg er i København. Mandag morgen rejser jeg til Israel, og så begynder jeg at blogge igen! Altså efter jeg har været kærestekedelig og kigget tilpas længe nok ind i øjnene på en rimelig sød Anders.
Så nu holder jeg pause herfra et par dage, jeg skal nok annoncere på facebook når jeg er på igen! Nu skal jeg nyde frostklare morgener og hyggelige stunder med en masse mennesker jeg holder af.

Jeg skylder jer en del historier, og jeg lover at komme efter det! Men lige nu skal jeg prøve at sove, i morgen skal jeg nyde dagen, kramme ret meget og grine, mens jeg indprenter billeder på min nethinde af de søde mennesker jeg skal forlade.

Lille Danmark, dejlige venner og skønne familie vi ses i weekenden! Og jeg glæder mig, selvom jeg ikke vil forlade Ghana lige nu. 

Skriv en kommentar