Den sidste uge – følg med på instagram

Hej til jer derhjemme og jer derude.

Nu skriver vi d. 9. maj, og snart er min tid i Israel forbi. Vi har en uge tilbage i landet, hvilket betyder vi har været her i omtrent 2 ½ måned. Dagene er fløjet af sted, og jeg er ikke i tvivl om, at den sidste uge kommer til at gå endnu stærkere.
Jeg er tom for ord, jeg tror det er lidt for tidligt på dagen til at skrive, og måske er mit hoved bare mere interesseret i at være lige i nuet end være online.

På lørdag skal vi deltage i et verdensomspændende event, som er sat op af eBird, og ellers er der ikke lagt planer for ugen.. Jeg fortsætter med at opdatere på instagram, men nu vil jeg glemme alt om bloggen og nyde de sidste dage med dejlige mennesker i skønne omgivelser.

Vi ses snart Danmark!

Lærken
En lærke i ørkenen
En lækker lille sag
Rufous-tailed Scrub-robin, Trænattergal, Cercotrichas galactotes. Vi har fanget en del af disse spektakulære fugle. De ser umiddelbart ikke ud af noget særligt, men tjek lige halen ud. Dertil kan tilføjes at disse fugle altid er en fornøjelse at observere i felten
Eilat Mountains
Her et billede fra et af de højeste punkter i bjergene nær Eilat. Jeg var her med en frivillig israeler, Noa, for at se hvepsevågerne tæt på. Vi så omkring 2000 på en times tid. Ikke et vildt antal, men det var alligevel fedt!
KM20
På udkig efter spændende fugle ved vegetationen vest for KM20

 

Skriv et svar

